.:: راه ولایتـــ ::.  

رهسپاریم با ولایت ، تا شهادت

.:: راه ولایتـــ ::.   جنگ تمام نشده است ، فقط جبهه دشمن عوض شده است ! پس مراقب باشید.

 

 

 

راه ولایت : یکی از قدرتمندترین نیازها و غرایزی که در انسان وجود دارد غریزه جنسی است. نیاز جنسی مانند نیاز به آب و غذا از نیازهایی است که بایستی از روش صحیح ارضاء گردد.

از نظر علم و تجربه ثابت شده است که یکی از عوامل اصلی و ناخودآگاه تحریک و ترشح غدد و هورمونهای جنسی، نگاه است. نگاه به نامحرم هر چند اگر بدون قصد تلذّذ باشد عمل طبیعی و غریزی خود را انجام می دهد و زمینه تحریک شهوت انسان را در زمان نگاه یا بعد از آن ایجاد می کند. تحریک غریزه جنسی به گونه نامشروع نیز آثار شوم و نکبت بار فراوانی بر ابعاد مختلف انسان و جامعه بشری ایجاد می نماید. اسراف، انحراف و هدر رفتن نیروهای فکری ، اجتماعی و معنوی انسان، زمینه سازی سردی روابط خانوادگی (شخصی که نگاه خود را کنترل نمی کند با یک همسر ارضا نمی شود)، حالت حسرت و ناکامی، از دست دادن آرامش روانی، میل به گناه (لواط، زنا ، استمناء و….) و بالاخره گرایش به گناهان مختلف از جمله آثار سوء نگاه حرام است که در عرصه زندگی فردی، خانوادگی و اجتماع ظاهر می گردد. امام علی علیه السلام می فرماید چشم، پیش قراول دل، جلودار فتنه، دام شیطان و نگاه حرام سبب کاشتن بذر شهوت و نهال گناه (زنا و لواط و استمناء و …) است.[۱] نگاه به نامحرم باعث سختی زندگی و زیادی حسرت و افسوس است. قران کریم در این مورد می فرماید: « قُلْ لِلْمُۆْمِنینَ یغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِک أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یصْنَعُونَ [۲] به مۆمنان بگو چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فرو گیرند، و عفاف خود را حفظ کنند این براى آنان پاکیزه ‏تر است خداوند از آنچه انجام می دهید آگاه است! »

 


ادامه مطلب

[ جمعه 23 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,مضرات تصاویر غیر اخلاقی,ولایت,فیلم غیر اخلاقی,تصاویر غیر اخلاقی,

] [ 17:38 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : کـمپین « #سیستان_را_دریابید » در اینستاگــرام راه اندازی شد.


حـامد ســالاری مدیر این کمپین در گفتگو با گندمــــ پرس اظهار کـــرد : با توجه به شرایط حاد و بحرانی  سیستان،که بعد از ۱۸ سال خشکسالی هنوز چاره ای برای آن اندیشیده نشده و روز به روز نیز در حال بدتر شدن هست، و با توجه به حال و روز این روزهای مردم که باید بگوئیم که واقعا الان با بدترین سختیها دست و پنجه نرم میکنند،بر آن شدیم که کمپینی را راه اندازی کنیم تا شاید بتوان اینگونه صدای مردم مظلوم و رنج دیده ی سیستان را به گوش مسئولین عزیزمان برسانیم و بگوییم که سیستان هم جزیی از ایران هست .
 
 وی ادامه داد : این کمپین با عنوان #سیستان_را_دریابید راه اندازی می شود ، لذا از همه ی شما عزیزان و علی الخصوص چهره های مطرح خواهش میکنیم به این کمپین بپیوندید و دیگران را نیز به این کمپین دعوت کنید.
 
این فعال شبکه های اجتماعی تصریح کرد: از همه دوستان رسانه ای،سایت ها،خبرگزاریها و دیگر عزیزانی که میتوانند کمکی کنند خواهش میکنیم این کمپین را پوشش دهند تا بتوانیم کاری برای سیستان عزیزمان بکنیم ؛ و لطف کنید در زیر هر تصویری که به اشتراک می‌گذارید هشتگ (#سیستان_را_دریابید) را قرار دهید بر روی عکس این پیج یعنی پیج سیستانیها را تگ کنید تا همه عزیزانمان از سراسر کشور بیایند و ببیند مظلومیت این مردم مظلوم را.

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,کمپین سیستان را دریابید,صدای خاک,ولایت,گندم پرس,

] [ 7:55 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت :من یک روستا زاده انقلابیم .

 

 

[ چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,روستازاده انقلابی,ولایت,انقلابی,روستازاده,

] [ 11:50 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : اگر به کسی احسان نمودی مبادا آن نیکوکاری را با منّت بسیار و به رخ کشیدن تباه سازی. 

امام جعفر صادق (ع)

 

[ دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,امام جعفر صادق,جعفربن محمد صادق,ولایت,

] [ 19:9 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]


 

راه ولایت : این روز ها وقتی بر روی پشت بام می روید با فاجعه سنگینی روبرو می شوید که واقعا تاسف بار است و آن هم وجود تعداد بالایی از ماهواره می باشد و گاهی هم در مهمانی ها بحث ها و سخنان بین افراد رد و بدل شده از سریال های شبکه های ماهواره ای می باشد که از رفتار، لباس، سخنان و... شخصیت های آن سریال سخن می گویند.دشمنان وقتی می خواهند یک مد و یا فرهنگ را بر ما تلقین کنند شاید برای گفتن یک حرف چند ثانیه ای خود یک فیلم چند ساعته را آماده می کنند تا بتوانند آن هدف خود را راحت تر در ذهن مخاطب خود جا دهند.حال در همین بین وقتی در کوچه و خیابان در حال راه رفتن هستید اگر کمی به اطراف خود دقت کنید خواهید دید که یکسری از مدهای امروزی برگرفته از فرهنگ غربی می باشد و در خیابان های کشور در حال تردد می باشد و خود را به راحتی در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی جای داده اند.       

در ادامه اشاره ای خواهیم داشت به تعدادی از تاثیرات ماهواره

 

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 18 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,ماهواره,دجالواره,ولایت,جنگ نرم,

] [ 9:31 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

[ شنبه 17 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,روز خبرنگار,17مرداد,ولایت,خبرنگار,

] [ 11:42 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

طیبه واعظی دهنوی در سال 1337 در یکی از روستاهای اصفهان متولد شد. او در خانواده ای مذهبی و فقیر رشد کرد و به همین علت خیلی زود با درد و رنج مردم مستضعف آشنا شد. در سن 7 سالگی خواندن قرآن را در خانه پدرش آموخت. در سال 1350 طیبه با پسر خاله مجاهدش ابراهیم جعفریان ازدواج نمود، و این نقطه عطفی در زندگی او بود و همین ازدواج بود که مسیر زندگی او را به طور کلی دگرگون ساخت و او را وارد مرحله ای نوین نمود. طیبه با کمک شوهرش به مطالعه عمیق کتب مذهبی و آگاه کننده و تفسیر قرآن پرداخت و چون ابراهیم همان صداقت و ایمانی را که لازمه یک فرد مبارز است در وجود طیبه یافت او را در جریان مبارزات تشکیلاتی قرار داد و طیبه به عضویت گروه مهدیون در آمد.

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 16 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,طیبه واعظی,ساواک,ولایت,طیبه دهنوی,

] [ 10:12 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

وقتی یاد شهدایی می افتم که بر روی سیم خار دار می خوابیدند تا همرزمانشان عبور کنند ! فقط می توانم بگویم ، شهدا شرمنده ایم



وقتی بدن تکه تکه و بی جان شهیدی که برای حراست از این مرز و بوم رخت بر بست را می بینم ! فقط می توانم بگویم ، شهدا شرمنده ایم



وقتی یاد شهدایی می افتم که جلوی تانک و گلوله دشمن ایستادند ! فقط می توانم بگویم ، شهدا شرمنده ایم


وقتی خمینی کبیر می گوید : بکشید ما را ، ملت ما بیدارتر می شود ! فقط می توانم بگویم ، شهدا شرمنده ایم



وقتی یاد شهدایی می افتم که با سلاح ایمان و فریاد الله اکبر دشمن را به زانو درآوردند ! فقط می توانم بگویم ، شهدا شرمنده ایم


وقتی آن نوجوان 13 ساله ، خود به شهادت لبیک گفت ! فقط می توانم بگویم ، شهدا شرمنده ایم


وقتی یاد شهدایی می افتم که جان خود را در کف دستان خود گذاشته و به استقبال شهادت می رفتند ! فقط می توانم بگویم ، شهدا شرمنده ایم

 

فقط بگویم ، شهدا شرمنده ایم .........

 

شهدا شرمنده ایم ..........

[ پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:شهدا شرمنده ایم,راه ولایت,ولایت,خمینی کبیر,شهدا,

] [ 8:47 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

[ سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,شهیدملنگ صفرزایی,ولایت,شهیدصفرزایی,شهدای س و ب,

] [ 13:14 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

دانلود آهنگ بارون بمب با صدای شهاب رمضان با موضوع فلسطین

 

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود

[ شنبه 10 مرداد 1394برچسب:را ولایت,شهاب رمضان,بارون بمب,ولایت,دانلود بارون بمب,

] [ 19:33 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]