.:: راه ولایتـــ ::.  

رهسپاریم با ولایت ، تا شهادت

.:: راه ولایتـــ ::.   جنگ تمام نشده است ، فقط جبهه دشمن عوض شده است ! پس مراقب باشید.

 

 

راه ولایت : مولوی داوود بریچی مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند ضمن محکوم کردن شهادت ابراهیم زکزاکی و جمعی از مسلمانان نیجریه گفت: امروزه رفتار دولت نیجریه تعرضی به جهان اسلام و همه ی مسلمانان در گوشه کنار جهان می باشد.

 

وی افزود: همانطور که پیامبر اسلام (ص) در حج الوداع فرمودند: خون مسلمان از دیدگاه قران واسلام از ارزش و حرمت بالایی برخوردار است.

 

بریچی تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) هر نوع تعرضی به عموم مسلمین به خصوص افرادی که شهادتین را می خوانند حرام اعلام کرده اند امروزه ما در جهان اسلام می بینیم که در هر گوشه دنیا اگر ظلم و ستمی وجود دارد همه از سمت کفار می باشد.

 

وی با بیان این که استکبار قصد در تفرقه میان جهان اسلام را دارد گفت: دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا جهان اسلام را تخریب کنند، امروزه شاهد حوادث دلخراشی در دنیا هستیم به ویژه تعرض دولت نیجریه به مسلمانانی که در حال عبادت بودند.

 

مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند اظهار داشت: دولت نیجریه با به شهادت رساندن ابراهیم زکزاکی و جمعی از مسلمانان نیجریه از طرف مسلمین دنیا به خصوص جامعه اهل سنت محکوم است و علمای دینی جهان این مسئله را باید پیگیری کنند.

 

وی بیان داشت : هر فردی که در هر جایی از دنیا  به مسلمان و پیرو اهل بیت تعرض کند  از نظر اهل سنت محکوم است و نخبگان و روشن فکران اسلام باید در پیگیری این مسئله اقدام جدی انجام دهند.

 

بریچی تاکید کرد: همانطور که پیامبر اسلام (ص) به تشبیه کردن مسلمانان در یک جسم اشاره نمودند امروزه نیز تا زمانی که مسلمانان با هم وحدت ، هم فکری و هم دلی نداشته باشند استکبار جهانی دست از سر اسلام بر نخواهد داشت.

 

وی در پایان تصریح کرد: به امید روزی که دست سلطه و تسلط استکبار جهانی از همه ی کشور های اسلامی کوتاه شود تا دیگر شاهد جنگ و ریخته شدن خون فرد مسلمان نباشیم.

 

منبع : ندای هیرمند

 

[ پنج شنبه 26 آذر 1394برچسب:راه ولایت,مولوی داود بریچی,علمای اهل سنت هیرمند,شهرستان هیرمند,ندای هیرمند,

] [ 7:37 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

 

ماه "ربیع الاول" همانگونه كه از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد؛ به جهت اینكه آثار رحمت خداوند در آن هویداست . در این ماه ذخایر بركات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است . زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) در این ماه است و مى توان ادعا كرد از اول آفرینش ‍ زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است .

 


ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم با اندوه و اشک و ناله ،اشک ریختیم و دل تازه کردیم و با یاد عظمت آقا ابا عبدالله الحسین بزرگ شدیم، از خزان عفلت به برکت اشک های محرم و صفر به بهار رسیدیم و اکنون وقت آن است که در این بهار به یمن رویش دوباریمان سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.

 


ماه "ربیع الاول" همانگونه كه از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد؛ به جهت اینكه آثار رحمت خداوند در آن هویداست . در این ماه ذخایر بركات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است . زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) در این ماه است و مى توان ادعا كرد از اول آفرینش ‍ زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است . چرا كه او داناترین مخلوقات خداوند و برترین آنها و سرورشان و نزدیكترین آنها به خداوند و فرمانبردارترین آنها از او و محبوبترینشان نزد او مى باشد، این روز نیز برتر از سایر روزهاست . و گویا روزى است كه كاملترین هدیه ها، بزرگترین بخشش ها، شاملترین رحمتها، برترین بركتها، زیباترین نورها و مخفى ترین اسرار در آن پى ریزى شده است .

 


پس بر انسان مسلمان كه برترى رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) را قبول داشته و مراقب رفتار با مولایش مى باشد واجب است در این ماه به شکرانه ارازنی شدن آن نعمت بزرگ به عبادتی از سر شور و اشتیاق بپردازد،گرچه عبادات شبانه روزی عالمیان هرگز در خور چنین نعمتی نخواهد بود اما "آنچه سعی است ما در طلبش بنماییم".

 

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 22 آذر 1394برچسب:راه ولایت,ربیع الاول,اعمال ماه ربیع الاول,برکات ماه ربیع الاول,رسول خدا,

] [ 14:2 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ شنبه 21 آذر 1394برچسب:راه ولایت,شهادت امام رضا,ولایت,شهادت امام رضا تسلیت باد,

] [ 18:39 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

جهت مشاهده سایز اصلی کلیک کنید .

 

منبع : http://khamenei.ir

 

[ چهار شنبه 18 آذر 1394برچسب:راه ولایت,امام خامنه ای,رهبر انقلاب,دانشجو,ولایت,

] [ 7:32 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

[ دو شنبه 16 آذر 1394برچسب:راه ولایت,سردار سلیمانی,ژنرال ایرانی,,

] [ 8:56 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، میثاق ملى و دینى مردم ایران است که در باره ماهیت، وظایف و حقوق حکومت و مردم ایران و بر اساس شریعت نورانی اسلام تدوین شده است.

 

از آنجا که جمهورى اسلامى ایران یک نظام مردم سالاری دینی است باید قانون اساسى آن با مشارکت مردم و بر اساس شریعت نورانی اسلام تدوین شود.به همین دلیل قانون اساسى طی مراحل زیرتدوین شد:

 

1- تهیه پیش نویس آن توسط اندیشمندان کشور با استفاده از قوانین اسلام و قانون اساسی کشور های دیگری که در این زمینه موفقیت هایی داشته اند.

 

2- تشکیل مجلس خبرگان قانون اساسی بسیار قوی و متشکل از همه تخصص ها و همه سلایق سیاسی، با انتخاب مستقیم و رأی بسیار بالای مردم ایران.

 

3- بررسی و جرح و تعدیل پیش نویس قانون اساسی و تصویب تک تک مواد و تبصره های آن و تهیه متن نهایی آن توسط خبرگان قانون اساسی منتخب مردم در 24 آبان 1358 در دوازده فصل و 175 اصل و یک مقدمه و مؤخره.

 

4- به رفراندم و همه پرسی عمومی قرار دادن قانون اساسى بعد از تدوین آن در مجلس خبرگان قانون اساسی.

 

5- رأی قاطع و بالای مردم به قانون اساسى درتاریخ 12/9/1358.

 

6- تأیید بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران، امام خمینى قُدّس سرّه الشریف به عنوان ولىّ فقیه.

 

این قانون اساسى در سال 1368 به فرمان امام خمینی مورد بازنگرى قرار گرفت و به یکصد و هفتاد و هفت اصل تغییر یافت.

 

[ پنج شنبه 12 آذر 1394برچسب:راه ولایت,قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران,امام خمینی,12آذر,قانون اساسی ایران,

] [ 7:48 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

بسوز ای دل که امروز اربعین است
 
عزای پور ختم المرسلین است
 
قیام کربلایش تا قیامت
 
سراسر درس، بهر مسلمین است
 
اربعین حسینی تسلیت باد
 
 
 

[ چهار شنبه 11 آذر 1394برچسب:راه ولایت,اربعین حسینی,کربلا,محرم,امام حسین(ع),

] [ 11:1 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:راه ولایت,روز مجلس,دهم آذرماه,شهادت شهید مدرس,روز مجلس گرامی باد,

] [ 13:5 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : همزمان با سراسر کشور امروز مردم بسیجی شهرستان هیرمند به فرمان امام راحل لبیک گفته و در ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور معمار کبیر انقلاب در جوار شهدای گمنام شهرستان هیرمند گرد هم آمدند و این روز را گرامی داشتند .

سرهنگ رضایی فرمانده ناحیه بسیج هیرمند با عرض سلام و خیر مقدم خدمت مسئولین و بسیجیان شهرستان هیرمند گفت : تشکیل بسیج مستضعفان، ارتش ۲۰میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی آمریکادر تهران و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوزکارانه آمریکا، شیطان بزرگ با ضربه‌ای سخت و جبران ناپذیر روبرو شد.

وی گفت : بسیج مانور حضور اسلام در جهان است .

 

 

 

[ پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:راه ولایت,5آذر,بسیج مستضعفین,هیرمند,بسیج هیرمند,

] [ 11:38 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

[ یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:راه ولایت,هفته بسیج,ولایت,گرامی داشت هفته بسیج,بسیج,

] [ 7:58 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]